Tiz'n test pas

1 april 2013 - Marrakesh, Marokko

Na essaouiri naar taroudant, via de kustweg door Agadir.

mooie route eerst door de Atlas , daarna langs de kust gereden.

In Taroudant een camping midden tussen de sinaasappelbomen, achteraf.

zondag vroeg vertrekken voor de zeer moeilijke, smalle pas door de hoge Atlas, hoogte boven 2200 mrt. Geen sneeuw gelukkig , maar wel smalle weg en diepe ravijnen en gelukkig weinig tegenliggers.

ca, 100 km omhoog waar we ca. 3,5 uur overgedaan hebben. Na Asni werd de weg breder, maar drukker en gevaarlijker om te rijden. Door naar Marrakech, Renee en Maja zijn er al , via de tolweg vanaf Rabat met de vervangende camper.

Door Marrakech tijdens spitsuur met zijn 3 en richting camping, moeilijke klus, maar gelukt. Leuke camping.

Vandaag 1 april met 2 taxi's naar Marrakech , daar de gids ontmoet en een mooie dag door de souks, museum, langs moskee en joodse wijk.

marokkaanse lunch in restaurant met binnentuin.

morgen met zijn 7 en koken bij Marokkanse vrouwen, en boodschappen doen.