Essaouira

29 maart 2013 - Essaouira, Marokko

Aan de kust aangekomen op een camping bij de rotonde, niet echt aangegeven.

lekker vroeg, rond 10 uur, campers installeren en dan op de fiets naar de medina.

leuk dorp, mooi weer, vlak aan het strand.

bij de haven vis gegeten met veel geschreeuw en zwart verbrand. Geen succes, maar ja , je moet het meemaken. In de haven bij de vissers gekeken, alles op straat, stinkt enorm.

ergens zijn ze een haai aan het slachten en stukken verkopen.

vandaag 29 maart op de fiets weer naar de medina gegaan, verse groenten en fruit gekocht, totaal € 5 . Weer naar de camping, broodje gegeten en weer op de fiets door de stad, tussen de koetsjes, taxi's en auto's, verse vis gehaald en op de camping buiten gebakken. Morgen weer op pad door de atlas richting Agadir  en Marrakech.

1. Annelies:
    30 maart 2013
    Hallo,leuk jullie avonturen te lezen.
    Oh ja dank voor je felicitaties voor mijn verjaardag. Is goed binnengekomen.Hier alles oké. Alleen het weer is nog steeds prut. Nu weer wat vlokjes sneeuw en nog steeds koud.Nou ik zou zo zeggen groeten aan Dick en lees de volgende verhalen wel weer. Veel plezier verder. Groetjes en liefs.
  2. Corrie Brouwer:
    3 april 2013
    Hoi Carla en Dick

Het klinkt allemaal heel gezellig en spannend,
    beetje jaloers ben ik nu wel jullie 30 gr.
    maar geniet ervan ,hier komt het ook goed,